پیام تبریک بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان مازندران به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

استان مازندران

پیام تبریک بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان مازندران به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

پیام تبریک بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان مازندران به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان مازندران، پیام تبریک بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان مازندران به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان صادر شد.

بر اساس این گزارش، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند تبارک و تعالی می ‏فرمایند: "یا ایها الذین آمنوا کتب علیکم الصیام کما کتب علی الذین من قبلکم لعلکم تتقون. ای کسانی که ایمان آورده‏ اید روزه بر شما نوشته (واجب) شد، چنانکه بر آنان که پیش از شما بوده ‏اند واجب شده بود باشد که پرهیزگار شوید." (سوره بقره آیه 183)
رمضان، ماه شکوه روح و شکیب تن، ماه آمرزش گناهان، ماه تضرع بر پیشگاه الهی، ماه انعام بندگان بر خوان گسترده احسان ، ماه میهمانی خدا، ماه نزول قرآن، ماه گشایش درهای رحمت الهی، ماه معنویت و مناجات و روی آوردن به خداست، ماه استمداد و بهره مندی از فیوضات و اتصال به ذات تبارک و تعالی است.
فرارسیدن ماه رمضان، فرصتی است تا فارغ از تمامی ظواهر زندگی دنیوی، خالصانه و عاشقانه به بندگی ذات مقدس هستی بخش بیندیشیم و نفس هایمان را از زلال هوای پر برکت نور و امید استشمام کنیم و در تمامی ثانیه های این ماه از حضور لحظه‌های ناب نیایش و عشق الهی، لذت میهمانی پروردگار را درک ‌نماییم

بسیج اساتید ماه  رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه سجده‌ی عشق بر درگاه معبود یکتا را به  اساتید محترم، کارکنان پرتلاش و دانشجویان عزیز دانشگاه پیام نور مازندران، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه حضرت احدیت برای همگان توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته را مسئلت می نماید.
 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.