بیانیه کانون بسیج اساتید و هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار در محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان

استان مازندران

بیانیه کانون بسیج اساتید و هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار در محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان

بیانیه کانون بسیج اساتید و هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار در محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان مازندران، بیانیه کانون بسیج اساتید و هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار در محکومیت جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان صادر شد.

بر اساس این گزارش، در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

وَ لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ ﴿سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹﴾

 

حمله تروریستی در گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار سلیمانی، نشانه درماندگی، زبونی و حقارت دشمنان و صهیونیست‌های جنایتکار است که حتی از زائران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هراس دارند.

 

شهید سلیمانی نماد مقاومت بود. بی‌تردید حمله وحشیانه در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان وحدت مردم ایران و جبهه مقاومت را استحکام خواهد بخشید و هیچ گاه دشمنان این مرز و بوم و ایادی آنها به اهداف پلید خود نخواهند رسید.

 

همانگونه که سردار شهید سلیمانی تاکید نمود ملت ایران، ملت شهادت است و با تمام توان خود از آرمان های مقدس نظام اسلامی دفاع می‌کند و تحرکات آنان نمی‌تواند خللی در عزم و اراده ملت در راه تحقق آرمان‌های مقدس اسلام وارد کند.

 

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار ضمن محکومیت جنایت کوردلانه در گلزار شهدای کرمان، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را در این حادثه تروریستی تسلیت عرض نموده؛ برای شهدای این حادثه تروریستی علو درجات، برای بازماندگان آنان صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل را از خداوند متعال خواستار است و همچنین شناسایی، دستگیری و مجازات قاطع و سریع عاملان و آمران این جنایت را از مسئولان امر مطالبه دارد.

 

به تمامی جهانخواران و ایادی آنان نیز اعلام می‌دارد تا آخرین قطره خون پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و با ولایت فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) عهد و پیمان می‌بندیم که دست همه دشمنان را از دین و آیین و خاک مقدس سرزمین‌های اسلامی کوتاه می‌کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.