بیانیه سازمان بسیج اساتید استان مازندران در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی

استان مازندران
در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی صادر شد:

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان مازندران در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان مازندران در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی صادر شد.

به گزارش معاونت رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان مازندران، بیانیه سازمان بسیج اساتید استان مازندران در حمایت از مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الأقصی صادر شد.

بر اساس این گزارش متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله قاِصمِ الجَّبارینَ
وَإِنْ عَاقَبْتُمْ فَعَاقِبُوا بِمِثْلِ مَا عُوقِبْتُمْ بِهِ ۖ وَلَئِنْ صَبَرْتُمْ لَهُوَ خَيْرٌ لِلصَّابِرِينَ. سوره مبارکه نحل آیه 126

وحشی گری و حرامزادگی و درنده خویی رژیم کودک کش صهیونیستی باعث شده که از روی عجز و ناتوانی و استیصال، علاوه بر تکرار ظلم ها و جنایات و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین در غزه و کرانه باختری از روز نکبت تا امروز، بار دیگر بیمارستانی را که لبریز از مجروحین زن و مرد و کودک غیر نظامی بود ، هدف جنگنده های خود قرار دهد و جمع کثیری از مردم بی دفاع را به خاک و خون بکشد.   این رژیم اشغالگر، با حمله به مراکز درمانی، علاوه بر نقض قوانین بین المللی در عدم حمله به مراکز غیرنظامی، سبعیت و وحشی گری خود را در معرض نمایش جهانی قرار داده و دلهای مسلمانان جهان و حق طلبان را مالامال از کینه، نفرت، بی تابی و انتقام نموده است.
سازمان بسیج اساتید استان مازندران، ضمن اعلام هم‌دردی و عزا با همه ملت های عدالت جو و حقیقت خواه و ملت های مسلمان به ویژه ملت قهرمان فلسطین و آرزوی علو درجات از بارگاه الهی برای شهدای مظلوم این جهاد مقدس ، رفتار وحشیانه و ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی در حمله به مراکز درمانی در غزه را محکوم نموده و از نهادهای بین المللی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند، انتظار داریم، ضمن احقاق حق ملت مظلوم و دردکشیده فلسطین به ویژه زنان و کودکان بی پناه، و محکوم نمودن این حملات، جلوی تجاوزگری و زورگویی رژیم صهیونیستی را بگیرند و البته که حق جبهه مقاومت برای انتقامی سخت محفوظ است.

سازمان بسیج اساتید استان مازندران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.