نشست هم اندیشی و تبیین اندیشه های امام خمینی (رحمت الله علیه)

استان مازندران
به مانسبت 14 خردا و به همت کانون بسیج اساتید و دفتر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی برگزار شد:

نشست هم اندیشی و تبیین اندیشه های امام خمینی (رحمت الله علیه)

نشست هم اندیشی و تبیین اندیشه های امام خمینی (رحمت الله علیه) به مانسبت 14 خردا و به همت کانون بسیج اساتید و دفتر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی برگزار شد

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان مازندران و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی، نشست هم اندیشی و تبیین اندیشه های امام خمینی (رحمت الله علیه) به مانسبت 14 خردا و به همت کانون بسیج اساتید و دفتر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی در سالن جلسات مجتمع بین الملل این دانشگاه برگزار شد.

بر اساس این گزارش دکتر بهزادی مدرس گروه معارف واحد آیت الله آملی در خصوص اندیشه های سیاسی امام با اشاره به موضوع رابطه دین و سیاست و نقش مسجد در این رابطه به تشریح ۱۵ مورد از مواردی که امام خمینی (ره) در صحیفه نور در خصوص نقش مسجد در ایجاد این رابطه بیان داشته است ،پرداخت. وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به دوره تاریخی رنسانس و رشد تئوری جدایی دین از سیاست در اروپا اظهار داشت: ضعف کلیسا و کاهش نقش موثر کلیسا در جامعه اروپایی تاثیر زیادی در رشد تئوری جدایی دین از سیاست داشته و اجرای این الگو با تضعیف جایگاه مردمی مساجد در جامعه اسلامی نیز سبب بروز تفکر جدایی دین از سیاست در نظام اسلامی خواهد شد. بهزادی گفت ؛ اینکه حضرت امام، مساجد را سنگر اسلامی خطاب می‌کنند، یعنی قائل به این هستند که مسجد فقط محل عبادت نیست بلکه یک پایگاه نهضت ومقاومت است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.