بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار در سالروز حماسه ۹ دی

استان مازندران

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار در سالروز حماسه ۹ دی

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار در سالروز حماسه ۹ دی

 

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان مازندران، بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار در سالروز حماسه ۹ دی صادر شد.

بر اساس این گزارش، در متن این بیانیه آمده است:

فتنه‌ها را باید با روشنگری خاموش کرد. هر جا روشنگری باشد، فتنه‌انگیز دستش کوتاه میشود. (مقام معظم رهبری)

نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸ یکی از روزهای ماندگار در دفتر بصیرت و  ولایتمداری ملت آگاه و انقلابی ایران اسلامی است. حماسه‌ نهم دی  نمود پیوند عمیق مردم ایران با ولایت و نظام اسلامی است و نشانه شاخص و تعیین‌کننده در تاریخ ماندگارانقلاب اسلامی است. ۹دی ماه، تجلی دفاع و پشتیبانی همه جانبه ملت ایران از ارزش های اسلامی و مردم سالاری دینی و جلوه های زیبایی از بصیرت و ولایتمداری بود که یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان های الهی انقلاب را متجلی ساخت. بعد از حضور پرشکوه مردم در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران بر آن بودند که با آشوب به این پیروزی بزرگ ضربه ای مهلک وارد نمایند و در این راستا فضای کشور را به آشوب و اغتشاش تبدیل کردند.

اما هوشیاری رهبرانقلاب و آگاهی و بصیرت مردم، دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشت، نهم دی‌ماه تجلی هوشیاری و بصیرت انقلابی رهبری فرزانه انقلاب اسلامی و مردم ولایتمدار ایران است.این جنبش مایه یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب و ملت ایران است. در نهم دی برای چندین بارملّت فهیم ایران با حضوری آگاهانه و باشکوه با آرمان‌های امام ره  و انقلاب بیعتی کرده و ولایتمداری و بصیرت خود را به جهانیان نشان دادند.

امسال چهاردهمین سالگرد حماسه ۹ دی را گرامی می‌داریم در حالی که جهان شاهد جنایات گسترده رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم علیه ملت مظلوم فلسطین است. نسل‌کشی، جنایت علیه بشریت و تجاوز رژیم صهیونیستی، سند رسوایی مدعیان حقوق بشر و مردم‌سالاری است که فتنه ۸۸ را طراحی، هدایت و حمایت کردند. آمریکا و مدعیان غربی که همواره ادعای آزادی، مردم‌سالاری و حقوق بشر را در بوق و کرنا کردند، امروز نه‌تنها آزادی و حقوق ملت فلسطین را نادیده گرفته‌اند، بلکه با کمک‌های مالی، تجهیزاتی و رسانه‌ای از رژیم غاصب صهیونیستی، ماسک دروغین و مزورانه را از چهره منحوس آنان برداشته است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار همراه و همگام با ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی، با فرارسیدن سالروز حماسه ۹دی ماه ضمن گرامیداشت این روز تاریخی و با تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران به خاطر مجاهدت ها و بصیرت بی نظیرشان در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه دیگر بار با آرمان های الهی امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می کند و اعلام می دارد تمام توان خود رابرای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان های نظام و انقلاب به کار خواهند بست.    

ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.