نشست بصیرتی با موضوع « بصیرت عامل میثاق با ولایت »

استان مازندران
به مناسبت ۹ دی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شد

نشست بصیرتی با موضوع « بصیرت عامل میثاق با ولایت »

نشست بصیرتی با موضوع « بصیرت عامل میثاق با ولایت » به مناسبت ۹ دی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شد

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان مازندران، نشست بصیرتی با موضوع « بصیرت عامل میثاق با ولایت » به مناسبت ۹ دی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شد.

بر اساس این گزارش دکتر همت محمدنژاد رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در این مراسم، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی و تسلیت به مناسبت ایام شهادت سردار سلیمانی و سردار سید رضی موسوی گفت: مردم در حماسه ۹ دی ثابت کردند با هر گرایش و تفکری در برابر آرمان های نظام کوتاه نخواهند آمد. در واقع این روز بزرگ یادآور حضور به موقع مردم برای خنثی کردن توطئه دشمنان در دفاع از ارزش های اسلامی، نظام اسلامی و ولایت فقیه بود.

وی با بیان اینکه یکی از اشتباهات دشمنان این است که فکر می‌کنند مردم در فشارهای اقتصادی و اجتماعی و… از آرمان‌های خودشان دست می‌کشند ابراز کرد: هر بار که دشمنان دچار چنین اشتباه محاسباتی می‌شوند یک حماسه از مردم پدید آمده و به یکباره همه محاسبات دشمنان را از هم می‌پاشد.

سرهنگ خمسیه فرمانده سپاه ناحیه رامسر در نشست بصیرتی، نهم دی ماه را یک یوم الله در تاریخ ایران برشمرد و گفت : نهم دی ماه به دلیل مقدس بودن آن یوم الله محسوب می شود. همانطور که می دانید مردم در این روز به خاطر خواسته های سیاسی و حزبی به خیابان نیامدند بلکه به خاطر حتک حرمت و بی حرمتی هایی که به مقدسات مردم در روز عاشورا و مساجد شد در این رویداد تاریخی شرکت کردند وقتی مقدسات زیر سوال میرود حماسه ای که در مقابل خلق می شود مقدس خواهد بود .

سرهنگ خمسیه در ادامه افزود : از بین بردن شعله های آتش فتنه ، نمایش عظمت و شکوه ملت ، حمایت همه جانبه مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ، تحدید میثاق مردم با آرمان های امام و انقلاب اسلامی و نمایش عشق به ولایت مداری از دستاوردهای حماسه نه دی است.

فرمانده سپاه ناحیه رامسر با اشاره به اینکه حماسه نه دی یک فرصتی است برای بازخوانی روشنگری، گفت : مولفه های قدرت ملت ایران مقوله ای فراتر از بحث در مورد یک حزب و جناح سیاسی است. دشمن تلاش می کند بین سه مولفه ملت، امت و ولایت اسلامی شکاف ایجاد نماید. فتنه ۸۸ یک فتنه آمریکایی صهیونیستی است‌ که این نکته بسیار حائز اهمیت است.
 در پایان این مراسم شرکت کنندگان با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه به مقام شامخ این شهیدان ادای احترام نمودند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.