بیانیه کانون بسیج اساتید شهید چمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا

استان مازندران
به مناسبت هفته بسیج و فرارسیدن پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین صادر شد:

بیانیه کانون بسیج اساتید شهید چمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا

بیانیه کانون بسیج اساتید شهید چمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان مازندران، کانون بسیج اساتید شهید چمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا بیانیه ای به مناسبت هفته بسیج و فرارسیدن پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸، صادر کرد.  

بر اساس این گزارش در متن بیانیه این کانون آمده است :

بسیج یک نهاد انقلابی و مردمی است که ۴۴ سال پیش برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار با فرمان امام خمینی (ره) و مشارکت گسترده مردم شکل گرفت. بسیج در تمامی مقاطع و حوادث مهم در کنار ملت بزرگ ایران بوده و در تداوم مسیر دفاع از ایران اسلامی گام برداشته است. بسیج تنها یک واژه نیست. بسیج مفهومی والا از شرف، انسانیت، اخلاق و ایثار است. بسیج فرهنگ امتداد ولایتمداری و پشتیبانی از امام زمان است. دشمنان هر لحظه در حال توطئه علیه انقلاب هستند لذا با توجه به شرایط بین المللی و داخلی باید بسیجیان در همه میدانها حضوری دائمی و همیشگی، فراگیر و آگاهانه، به موقع و بجا و جهادی داشته باشند و حل بحرانها و چالشها جز از طریق روحیه بسیجی که مملو از اخلاص، آرمانگرایی، ولایت پذیری، بصیرت و دشمن شناسی، دغدغه مندی و مسئولیت پذیری است امکان پذیر نیست. ما اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا ضمن بزرگداشت هفته‌ی بسیج، یاد و خاطره بسیجیان شهید را گرامی می‌داریم و امیدواریم که بتوانیم با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری مد ظله العالی و نیز بهره‌مندی از ایده های علمی و فکری خود با رویکرد حل المسائلی، زمینه رشد و تعالی را درسطح جامعه فراهم نموده و با خلاقیت و نوآوری و با تکیه بر تفکر بسیجی به اندازه توانمان از مشکلات موجود بکاهیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.