نشست هم اندیشی و هم افزایی با موضوع بررسی تحولات غزه با رویکرد سیاسی، حقوقی و اخلاقی

استان مازندران
به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آمل برگزار شد:

نشست هم اندیشی و هم افزایی با موضوع بررسی تحولات غزه با رویکرد سیاسی، حقوقی و اخلاقی

نشست هم اندیشی و هم افزایی با موضوع بررسی تحولات غزه با رویکرد سیاسی، حقوقی و اخلاقی به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد آمل برگزار شد

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان مازندران،  نشست هم اندیشی و هم افزایی با موضوع بررسی تحولات غزه با رویکرد سیاسی، حقوقی و اخلاقی با سخنرانی امیرسادات کرمی مسئول بسیج دانشجویی استان مازندران در سالن همایش دانشکده بین الملل این دانشگاه برگزارشد.

مسئول بسیج دانشجویی استان در ابتدا با بیان اهداف انقلاب اسلامی به تبیین جایگاه بسیج پرداخت و با اشاره به حوادث سال گذشته، نقش پروگاندای رسانه ای و ترویج آموزه های غیر اخلاقی و انسانی و در نتیجه گسترش انحصار وانحراف فکری اخلاقی و سطحی نگر شدن جامعه حتی قشر دانشجو و فاصله گرفتن از اندیشه و منطق و مطالعه را تشریح کرد. سادات کرمی در بخش دیگری از سخنان خود، بااشاره به حادثه عظیم عاشورا به عنوان یک شوک بزرگ در جهان اسلام، حوادث غزه را هم یک شوک بزرگ در جهانی دانست که داعیه عدالت خواهی و حقوق بشری سازمان های بین المللیش گوش فلک را پرکرده است.

سادات کرمی گفت حوادث تلخ غزه همچون یک موتورشتاب دهنده در معرفی چهره جنایتکاراسرائیل به جهانیان عمل کرده و امروزه خروش آزادی خواهی جهان فارغ از پروگاندای رسانه ای، بسیاری از تحلیلگران رسانه ای و سیاسی جهان را متعجب ساخته است.

دکتر حامد برجسته رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت اله آملی در ابتدای این نشست با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه ( سلام الله علیهما) و گرامی داشت روز بسیج، بسیج را یک فرهنگ ناب انسانی دانست که زایچه انقلاب اسلامی ایران است. رییس واحد آیت اله آملی بسیج را فرزند خلف انقلاب اسلامی از جهت افکار و رفتار دانست و تاکید کرد الگوی مترقی انسان در تراز انقلاب اسلامی ، تفکر و فرهنگ بسیجی است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.