آیین اهدای حکم مسئول مرکز کطالعات زنان و خانواده بسیج اساتید

استان مازندران
در جلسه ابلاغ برنامه سال 1402 و با حضور مسئولان سازمان بسیج اساتید استان و کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های استان برگزار شد:

آیین اهدای حکم مسئول مرکز کطالعات زنان و خانواده بسیج اساتید

آیین اهدای حکم مسئول مرکز کطالعات زنان و خانواده بسیج اساتید در جلسه ابلاغ برنامه سال 1402 و با حضور مسئولان سازمان بسیج اساتید استان و کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های استان برگزار شد:

به گزارش روابط‌عمومی سازمان بسیج استان مازندران، آیین اهدای حکم معاون نیروی انسانی بسیج اساتید در جلسه ابلاغ برنامه سال 1402 و با حضور مسئولان سازمان بسیج اساتید استان و کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های استان برگزارشد.

بر اساس این گزارش،  متن این حکم به شرح زیر است است:

استاد بسیجی سرکار خانم دکتر لیلا خان محمدی

سلام علیکم

نظر به شایستگی‌ها تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و بنابر پیشنهاد مرکز بسیج اساتید استان مازندران به موجب این حکم جنابعالی به سمت مسئول مرکز کطالعات زنان و خانواده مرکز بسیج اساتید استان منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند قادر متعال، نصب العین قرار دادن تقوای الهی و تبعیت از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای مدظله العالی در انجام تکالیف موفق و موید باشید.

با توجه به اصول مهم تحول آفرینی، نوسازی هدفمند و عملکرد جهادی با تکیه بر وظایف سازمانی، مبتنی بر رویکرد علمی حل مسئله در برنامه ها و فعالیت ها و نیز کاربست فکر انقلابی و بسیجی و آینده پژوهانه، از الزامات فعالیت های این دوره سازمان به شرح زیر می باشد. ضروری است جنابعالی با استفاده از مجموعه همکاران محترم از ظرفیت های علمی و آموزشی استان بر مبنای صنعت تحول راهبردی سازمان و در جهت تحقق ماموریت های محوله حرکت نمایید.

توفیقات روزافزون جنابعالی را از ایزد منان خواستاریم.

محمدرضا مردانی

مسئول سازمان بسیج اساتید ادانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.