آیین اهدای حکم معاون نیروی انسانی بسیج اساتید

استان مازندران
در جلسه ابلاغ برنامه سال 1402 و با حضور مسئولان سازمان بسیج اساتید استان و کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های استان برگزار شد:

آیین اهدای حکم معاون نیروی انسانی بسیج اساتید

آیین اهدای حکم معاون نیروی انسانی بسیج اساتید در جلسه ابلاغ برنامه سال 1402 و با حضور مسئولان سازمان بسیج اساتید استان و کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های استان برگزار شد

به گزارش روابط‌عمومی سازمان بسیج استان مازندران، آیین اهدای حکم معاون نیروی انسانی بسیج اساتید در جلسه ابلاغ برنامه سال 1402 و با حضور مسئولان سازمان بسیج اساتید استان و کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های استان برگزارشد.

بر اساس این گزارش،  متن این حکم به شرح زیر است است:

برادر بسیجی جناب آقای دکتر علی عباس‌زاده سوری

سلام علیکم

نظر به شایستگی‌ها تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و بنابر پیشنهاد مرکز بسیج اساتید استان مازندران به موجب این حکم جنابعالی به سمت معاون سرمایه انسانی مرکز بسیج اساتید استان منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند قادر متعال، نصب العین قرار دادن تقوای الهی و تبعیت از رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای مدظله العالی در انجام تکالیف موفق و موید باشید.

با توجه به اصول مهم تحول آفرینی، نوسازی هدفمند و عملکرد جهادی با تکیه بر وظایف سازمانی، مبتنی بر رویکرد علمی حل مسئله در برنامه ها و فعالیت ها و نیز کاربست فکر انقلابی و بسیجی و آینده پژوهانه، از الزامات فعالیت های این دوره سازمان به شرح زیر می باشد. ضروری است جنابعالی با استفاده از مجموعه همکاران محترم از ظرفیت های علمی و آموزشی استان بر مبنای صنعت تحول راهبردی سازمان و در جهت تحقق ماموریت های محوله حرکت نمایید.

توفیقات روزافزون جنابعالی را از ایزد منان خواستاریم.

محمدرضا مردانی

مسئول سازمان بسیج اساتید ادانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.