بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران در پی پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به یاغی‌گری رژیم کودک‌کش اسرائیل

استان مازندران

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران در پی پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به یاغی‌گری رژیم کودک‌کش اسرائیل

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران در پی پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به یاغی‌گری رژیم کودک‌کش اسرائیل

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان مازندران، بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران در پی پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به یاغی‌گری رژیم کودک‌کش اسرائیل صادر شد.

بر اساس این گزارش، در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«وَالْحَمْدُلِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»

«ستایش خداى را که درهم شکننده سرکشان و نابودکننده ستم‌کاران است»

 

پاسخ کوبنده، قاطع و غرورآفرین سپاه پاسداران به متجاوزان رژیم کودک‌کش اسرائیل تنها گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل زورگویان عالم را به تصویر کشاند. در این نمایش خیره‌کننده سپاه پاسداران با همراهی و پشتیبانی سایر نیروهای مسلح انقلابی، به عنوان بخشی از تنبیه رژیم نامشروع و جنایت‌کار اسرائیل طی عملیات "وعده صادق" با رمز مقدس "یا رسول‌الله(ص)" با موفقیت، اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند و هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را در منطقه درهم کوبیدند. 

 

در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم سفاک و خبیث صهیونیستی، از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، حمله‌ای رعدآسا و طوفانی در نخستین ساعات بامداد امروز یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه توسط دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران صورت پذیرفت که هشداری مرگ‌بار برای دشمنان حریت و آزادگی قدس شریف و ملت‌های آزاده جهان بود.

 

عملیات وعدۀ صادق با رمز یا رسول‌الله با موفقیت انجام شد. علت این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز ایران بود. ایران که با رعایت موازین شرعی و اخلاقی و در چارچوب دفاع مشروع از خود، به این رژیم تاخته، به علت همراهی مردمی و انسجام در همراه کردن طیف های مختلف مردم ایران زمین، اقتدار خود را به نمایش گذاشته و این قدمی است برای جسارت در شکستن تحریم ها و فائق آمدن بر مشکلات.

 

اقدام نظامی ایران در پاسخ به تجاوز صهیونیست ها در راستای منشور سازمان ملل انجام پذیرفت. سیلی انتقام ایران به پشتوانه ملت، محکم و پشیمان کننده بود و بار دیگر ثابت کرد ما ملت امام حسین (ع) هستیم و دیگر تل آویو تصمیم گیر نخواهد بود. اکنون استکبار و صهیونیست ها دریافته اند که دوران بزن در رو و قلدری و زورگویی در برابر ملت صبور ایران به پایان رسیده است. از همانجا که شلیک کردند، موشک دریافت کردند! سیلی مردم ایران به دشمن صهیونیستی محکم و درس آموز بود و پاسخ پشیمان کننده مدافعان ملت ایران دل هر ایرانی را شاد کرد.
 


عملیات بی سابقه شب گذشته ایران در عمق رژیم صهیونیستی نشان داد که رهبری ایران به حرف خود عمل می‌کند و بدون درنگ به تعرض دشمن پاسخ می‌دهد. منطقه وارد مرحله جدیدی شده است. دیگر تل آویو تصمیم گیر نخواهد بود و آمریکا با ارعاب سایرین نمی‌تواند‌ حامی مزدورانش باشد. این عملیات براساس اصول و اهداف منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل و برای دفاع قاطع از حاکمیت و تمامیت سرزمینی و منافع ملی ایران صورت گرفت.

 

ما ضمن تایید حق طبیعی دولت‌ها و ملت‌های منطقه برای دفاع از خود در برابر حملات صهیونیست‌ها، عملیات نظامی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی را حق طبیعی و پاسخی شایسته به جنایت هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق و ترور تعدادی از رهبران سپاه پاسداران می‌دانیم و از مردم آزاده جهان و نیروهای مقاومت می خواهیم به حمایت های خود از طوفان الاقصی و حق آزادی و استقلال مردم فلسطین و ایجاد کشور فلسطینی با پایتختی قدس ادامه دهند.


عملیات شب گذشته سپاه، بزرگ‌ترین عملیات پهپادی جهان بود که در تاریخ ثبت شد و ثابت شد که صهیونیست‌ها از حملات مقاومت مصونیت ندارند. خویشتن‌داری ایران در ۶ ماه گذشته و به ویژه از زمان شهادت سیدرضی موسوی تا امروز به جهان ثابت شده بود و حامیان رژیم صهیونیستی نباید اجازه حمله به اماکن دیپلماتیک ایران را می‌دادند. عملیات دیشب ایران برای امنیت و صلح پایدار همه جهان انجام شد و متجاوز تنبیه شد.

 ما از نیروهای مسلح و عملکرد آنها در حمله به اسرائیل جنایتکار و دشمن بزرگ ملت ایران، حمایت می کنیم. ایرانی در طول تاریخ همیشه و همیشه، در مقابل دشمنان هم قسم و هم پیمان بوده و هیچ وقت حکومت و حاکمیت خود را تنها نگذاشته است و دشمنان را خرد می کرده است. از همین رو در مقابل تهاجم بیرونی، هیچوقت کوتاه نیامده و بسیج خواهد شد و قدرت فقط از آن خداست و اوست که بر انتقام ظالمان سخت گیر بوده و مظلومان را به وسیله مؤمنان نجات خواهد داد.
 

 بزرگترین دستاورد این عملیات و فتح‌الفتوح، شادی قلب امام زمان (عج) و نایب بر حقش و پیام حمایت از همراهیِ تمامی آزادگان دنیا و مخصوصا مردم مظلوم و مقاوم و قهرمان غزّه با شیربچه‌های محور مقاومت، و انتقام از خون شهدای غزّه و مستشاران شهید ایرانی و لبیک به دستور رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام‌خامنه‌ای (مد ظله العالی) برای تنبیه رژیم جعلی اسرائیل بود و پیام اقتدار ایران و شکست هیمنه‌ی پوشالی رژیم‌ صهیونیستی و حامیانش به کل دنیا مخابره شد.

 

دو نکته مهم اینکه

۱. پهپادها و موشک‌های ایرانی، نه فقط از سامانه‌های پدافند چندلایه‌ی رژیم صهیونیستی در داخل فلسطین اشغالی، بلکه از چندین لایه‌ی پدافندی چند کشورِ حامیِ رژیم‌ صهیونیستی (مخصوصا آمریکا که برای محافظت از رژیم تروریستی صهیونیستی درسواحل فلسطین اشغالی، دریای مدیترانه و در کشورهای عراق و اردن در حال عملیات پدافندی علیه پرتابه‌های ایرانی بودند) عبور کرد و حیثیتِ نداشته‌ی بزرگترین مدعیان تسلیحات نظامی در دنیا را به لطف خدا و مدد اهل ‌بیت (ع) و به دست توانمند فرزندان ایران اسلامی به باد داد.

۲. قطعا تلفات دشمن، بسیار فراتر از آمار اعلامی است و به اذعان رسانه‌های صهیونیستی؛ باسانسور شدید، اجازه‌ی انتشار آمار واقعی را ندارند.

 

حملۀ ایران معادلات نظامی جهان را تغییر داد. تمامی پدافندهای اسرائیل و آمریکا در رویارویی با حملۀ ایران شکست خوردند؛ این یک تغییر موازنه استراتژیک در خاورمیانه و جهان است! گنبد آهنین کاملا در برابر باران موشکی ایران ناتوان نشان داد؛ اسرائیل فکرش را هم نمی‌کرد. این یک حملۀ تاریخی به اسرائیل بود که هیبت آن را از بین برد. طراحی این عملیات فراتر از تصورات و انتظارات بود و قواعد بازی را تغییر داد. این بزرگ‌ترین عملیات پهپادی و موشکی تاریخ بود.

 

ما اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران ضمن قدردانی از اقدام شجاعانه و تحسین‌برانگیز سبزقامتان سپاه اسلام با غرور و افتخار اعلام می داریم، بار دیگر جنایت‌های رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و غزه و جنایات اخیر در حمله به کنسول‌گری ایران در سوریه که منجر به شهادت جمعی از مستشاران نظامی کشورمان شد را محکوم کرده و از خداوند قادر متعال برای همه سربازان راه مقاومت و آزادگی؛ عزت، سربلندی و سرافرازی بیش از پیش مسألت می‌نماییم و حمایت قاطعانه خود را از حمله ی موشکی سپاه به رژیم کودک کش اسراییل اعلام می داریم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.