بیانیه کانون بسیج اساتید آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بابل به مناسبت روز جهانی قدس و دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

استان مازندران

بیانیه کانون بسیج اساتید آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بابل به مناسبت روز جهانی قدس و دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

بیانیه کانون بسیج اساتید آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بابل به مناسبت روز جهانی قدس و دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان مازندران، بیانیه کانون بسیج اساتید آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بابل به مناسبت روز جهانی قدس و دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس صادر شد.

بر اساس این گزارش، در متن این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

مسئله فلسطین، مسئله اوّل دنیاى اسلام است. (مقام معظّم رهبری)

روز جهانی قدس، روز اعلام همبستگی با آرمان فلسطین، نماد وحدت مسلمانان و ناامیدی دشمنان اسلام و یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریاد و مظلومیتی بی‌مرز است، در این روز، جهان نظاره‌گر تلألؤ وحدت جهان اسلام و پیوند عمیق انقلاب اسلامی، مسلمانان جهان و مقاومت در برابر اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار است.

رژیم جعلی اسرائیل که هیمنه دروغین و قدرت پوشالی‌اش در طوفان‌الاقصی در ۱۵ مهر ۱۴۰۲ (عملیات ۷ اکتبر ۲۰۲۳) در هم شکسته شد، چندین ماه است که بر این شکست مفتضحانه خود با کشتار غیرنظامیان و به ویژه کودکان و زنان و مردان مظلوم فلسطین سرپوش می‌گذارد.

این رژیم جنایتکار در ادامه اقدامات نفرت‌انگیز خود برای انتقام از جبهه مقاومت، به ترور مستشاران نظامی و پاسداران مدافع حرم در دفتر کنسولگری ایران در دمشق روی آورد، غافل از آنکه شهادت سرداران و مدافعان حرم آل الله؛ شهید محمدرضا زاهدی و همرزمانش که تربیت یافته مکتب رهبری معظّم انقلاب (حفظه الله تعالی) و سردار سلیمانی عزیز هستند، عزم پاسداران میهن را برای دفاع از انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت راسخ‌تر کرده است چراکه خون حاج قاسم در رگ‌های تمام ایرانیان جاریست.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در ماه پرفیض الهی، همچون سنوات گذشته همگام و همدل با تمامی مسلمانان جهان، مردم متدیّن و همیشه در صحنه و جامعه فرهیخته و بابصیرت دانشگاهی با حضور یکپارچه و گسترده خود در راهپیمایی عظیم یوم الله قدس، ضمن لبّیک دوباره به ندای ملکوتی امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی)، بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش صهیونیستی به نمایش گذارده و فریاد رسای خود در حمایت قاطع از جبهه مقاومت، ملّت ستمدیده فلسطین و آزادی قدس شریف را به گوش جهانیان می رسانیم.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: 
همه دولتمردان، روشنفکران، عالمان دینی، احزاب و گروه‌ها، جوانان غیور و دیگر قشرها باید جایگاه خود در این حرکت سراسری را بیابیم و نقش ایفا کنیم. این است آن چیزی که کید دشمن را باطل میکند و برای این وعده‌ی الهی: اَم یُریدونَ کَیدًا فَالَّذینَ کَفَروا هُمُ المَکیدون (۱)، مصداقی آخرالزّمانی به وجود می‌آورد؛ وَ اللهُ غالِبٌ عَلی اَمرِه؛ وَلٰکِنَّ اَکثَرَ النّاسِ لا یَعـلَمونَ (۲).۱۴۰۰/۰۲/۱۷

امروز در فلسطین تمام اسلام در برابر تمام کفر و استکبار ایستاده است، مساله فلسطین برای حیات آینده اسلام عزیز و تمامی کشورهای مظلوم و مورد ستم دنیا بسیار حائز اهمیت است.
اگر امروز به بیان ارزشمند رهبری معظم با فهم دقیق از شرایط موجود به ایفای نقش نپردازیم شاید دیگر جبران آن مشکل باشد.
استکبار چشم به نحوه رفتار و حضور مردم در مساله فلسطین دوخته است، بعد از به شهادت رساندن هفت نیروی مخلص پاسدار در سوریه، دنیا منتظر واکنش ایران به این مساله است.
مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از هر تصمیمی که نظام برای رویارویی با این سرطان بدخیم منطقه در پیش خواهد گرفت را اعلام خواهند کرد. 
بر خود فرض میدانم در معیت دانشگاهیان و همراه با مردم شریف ایران اسلامی با عزمی راسخ و گام هایی استوار در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم.

کانون بسیج اساتید آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بابل

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.