بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران به مناسبت روز جهانی قدس

استان مازندران

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان مازندران، بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران به مناسبت روز جهانی قدس صادر شد.

بر اساس این گزارش، در متن این بیانیه آمده است: 

 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

روز قدس، روز حیات اسلام است.

  

روز جهانی قدس، این تدبیر هوشمندانه و یادگار جاویدان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روز رسوایی صهیونیست ها و استکبار جهانی و روز بیداری ملل آزاده جهان و نمادی از نمایش وحدت، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی و همه مردم آزاده جهان در اعلام همبستگی و حمایت از مردم رنج کشیده فلسطین است تا حمایت خود را از حقوق قانونی مردم فلسطین و مخالفت خود را با اشغالگری، تجاوز و جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی اعلام کنند. روز قدس، نماد اتحاد مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و بار دیگر وظیفه و مسئولیت پشتیبانی و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به مسلمانان جهان یادآوری می‌کند.

 

روز جهانی قدس تجلی اراده مسلمین در محو چهره کریه نماد حاکمیت نامشروع و غیر انسانی رژیم صهیونیستی در قبله گاه اول مسلمانان می باشد. روز قدس نمادی برای تمرکز بر موضوع کلید حق و عدالت است و در این روز ندای عدالت بر آستانه هستی برقرار می شود. روز جهانی قدس، روز آرمان‌های اسلامی و نماد هویت و اتحاد امتی شده است که کتاب آسمانی آنها ، مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قائل است و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت یافتگان خواهد بود.

 

اکنون که با یاری خدای متعال صدای اضمحلال و خرد شدن استخوان‌های این رژیم جعلی به گوش می‌رسد و آثار پیروزی های طوفان الاقصی در سرتاسر جهان به منصه ظهور رسیده است، با اتحاد همه نیروهای داخلی فلسطین و حمایت بیش از پیش کشورهای اسلامی و مسلمانان منطقه از حرکت های انقلابی و انتفاضه های مردم مظلوم فلسطین، شاهد تحقق وعده الهی و پیروزی حق بر باطل و پیروزی مستضعفان خواهیم بود.

 

خانواده بزرگ دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران همچون همیشه همگام با ملت همواره در صحنه ایران اسلامی، در این روز بزرگ، به صفوف به هم پیوسته مسلمانان می پیوندند و در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، دوشادوش ملت ایران با پیروی از منویات راهبردی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) ضمن حفظ و به خاطر سپردن آرمان فلسطین، مشارکت پرشور، آگاهانه و مسئولانه در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت. حـضور گسترده در راهپیمایی، اهـمیت بیت المقدس را جلوه گر و فریاد مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم را در سراسر جهان طنین انداز می کند که این نشان از بیداری ملت ها دارد؛ بیداری که از چند دهه قبل آغاز شده است و بی شک به آینده ای درخشان ختم خواهد شد.

 

ما امید داریم که صبح نزدیک است و طلیعه خورشید عالم تاب عدالت و حقیقت، جهان را به‌‌نور وجودش منور می‌نماید و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند فلسطین به توفیق الهی و باذن الله تعالی از دست دشمنان خلاص خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.