بیانیه سازمان بسیج اساتید استان مازندران در محکومیت اقدام نشریه شارلی ابدو

استان مازندران
در پی اقدام نشریه فرانسوی صادر شد:

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان مازندران در محکومیت اقدام نشریه شارلی ابدو

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان مازندران در محکومیت اقدام نشریه شارلی ابدو

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان مازندران بیانیه سازمان بسیج اساتید استان مازندران در محکومیت اقدام نشریه شارلی ابدو صادر شد.

بر اساس این گزارش، در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
       فکاهی‌نامه‌ی سرتاسرحقارت شارلی ابدو، که چندی پیش به بهانه‌ی آزادی بیان و با بی‌شرمی تمام به ساحت قدسی رسول مکرم اسلام، پیامبر نور و مهربانی، حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله و سلم) توهین نموده و مقدسات میلیون‌ها مسلمان آزاده را به سخره و توهین گرفته بود، بار دیگر حریم انقلاب اسلامی و دوست‌داران ملت شریف ایران را هدف کینه‌ی ضد اسلامی خود قرار داد.
       بر همگان مسجل است که اقدامات بی‌خردانه و ناشیانه‌ای چون هتک حرمت شخصیت‌ها و ملت‌ها و راه‌اندازی کارزار ناسزاگویی، دروغ‌پراکنی و نفرت‌افکنی مصداق بارز نقض حقوق بشر و رفتاری دور از عقل و انصاف و مخالف با اصول و موازین حقوق بین الملل است که البته گویای عجز و ناتوانی مدعیان تمدن و آزادی بیان در مقابل حقانیت گفتمان انقلاب اسلامی و رهبری عظیم‌الشان امت اسلام و ایستادگی و صلابت پیروان بی‌شمار آن در برابر استکبار جهانی است.
       بدیهی است که این نشریه موهن بدون تضمین وحمایت دولت فرانسه و دستگاه‌های امنیتی این کشور که متهم ردیف اول این ماجرا هستند، نمی‌تواند این چنین هتاکانه و وقیحانه در مواجهه با انقلاب اسلامی و ارکان آن رفتار کند، بازیگران حقیری که به نام آزادی بیان و به کام مخالفان اسلام و آزادی، زمینه را جهت هتاکی به عقاید و مقدسات تعداد بی‌شماری از انسان‌ها فراهم می‌سازند. این همان معیارهای دوگانه از مفهوم "آزادی بیان" در غرب است که در آن، هنجارهای ساخته و پرداخته مدعیان لیبرالیسم، خطوط قرمز هستند و در مقابل، توهین به ارزش‌های الهی و انقلابی ملت‌ها مباح شمرده می‌شود.
       سازمان  بسیج اساتید استان مازندران ضمن محکوم کردن توهین‌های نشریه‌ی شارلی ابدو و هدایت و حمایت دولت فرانسه و دستگاه‌های امنیتی این کشور در انجام این اقدامات هتاکانه و وقیحانه، از دولت محترم جمهوری اسلامی و سایر دولت‌های اسلامی مستقل و آزاده و دستگاه قضائی، وزارت خارجه و تمامی نهادهای اسلامی و بین المللی انتظار دارد تا با برخورد محکم و شایسته با آن نشریه و حامیانش، از بروز چنین رفتارهایی جلوگیری کنند.
 
سازمان بسیج اساتید استان مازندران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.