نشست تخصصی واکاوی مکتب سلیمانی در دانشگاه مازندران

استان مازندران
به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه مازندران و هم‌زمان با سومین سال‌یاد شهادت سردار دل‌ها برگزار شد:

نشست تخصصی واکاوی مکتب سلیمانی در دانشگاه مازندران

نشست تخصصی واکاوی مکتب سلیمانی در دانشگاه مازندران

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان مازندران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، هم‌زمان با سومین سال‌یاد شهادت سردار دل‌ها، نشست تخصصی واکاوی مکتب سلیمانی به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه مازندران و با حضور جمعی از دانشگاهیان در سالن شهید آوینی دانشکده هنر و معماری این دانشگاه برگزار شد.

سردار وجیه الله مرادی مشاور عالی سردار سلیمانی و از فرماندهان ارشد دفاع مقدس و محور مقاومت در این مراسم با موضوع کارکردهای نظامی مکتب سردار سلیمانی به سخنرانی پرداخت.

هم‌چنین در نشست تخصصی واکاوی مکتب سلیمانی که با دبیری دکتر محمد شریفی از اعضای هیات علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه مازندران برگزار شد، سخنرانان به بیان جنبه‌های مختلف این مکتب پرداختند که از آن جمله می‌توان به سخنرانی دکتر محمود دیانی با موضوع تجلی انسان‌سازی ثقلین در سردار قاسم سلیمانی، دکتر حیدر جانعلی‌زاده با موضوع تحلیلی جامعه شناختی از ضرورت‌های تبیین منش اجتماعی شهید سلیمانی در جامعه و دکتر علی اکبر جعفری با موضوع سردار سلیمانی و امنیت خاورمیانه اشاره کرد.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.