بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در واحد نور

استان مازندران
به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور و با برگزاری برنامه‌های متنوع صورت گرفت:

بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در واحد نور

بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در واحد نور

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان مازندران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور، بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در واحد نور با برگزاری برنامه های متنوع صورت گرفت.

در ابتدای این برنامه‌ها، نشست بصیرتی به مناسبت بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار پرافتخار اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا بابایی در سالن کنفرانس دانشگاه برگزار شد.
پیش از سخنرانی حجت‌الاسلام بابایی، برادر علیرضا جانبازی از رزمندگان و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس و دانشجوی مقطع دکتری واحد نور به بیان خاطراتی از جبهه‌های نبرد حق علیه باطل پرداخت.

نمایشگاه عکس سردار سلیمانی نیز به همت بسیج(اساتید، دانشجویی و کارکنان)، معاونت فرهنگی و دانشجویی و امور شاهد و ایثارگران دانشگاه نیز در محوطه دانشگاه برپا شد. در حاشیه این نمایشگاه نیز ضمن برپایی ایستگاه صلواتی، طرح جمع آوری کمک های مومنانه به یادشهید سلیمانی نیز برگزار شد.

سپس حاضرین با پیاده‌روی تا مزار شهدای گمنام، ضمن ادای احترام و تجدید عهد با شهیدان، مزار دو شهید گمنام را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.