بیانیه سازمان بسیج اساتید استان مازندران به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه

استان مازندران
به مناسبت 27 آذر صادر شد:

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان مازندران به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان مازندران به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه

 

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان مازندران بیانیه سازمان بسیج اساتید استان مازندران به مناسبت 27 آذر سالروز وحدت حوزه و دانشگاه صادر شد.

بر اساس این گزارش، در متن این بیانیه آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم

    وحدت حوزه و دانشگاه یعنی حرکت پا به پای علم و دین. مقام معظم رهبری «مدظله العالی»»
    بیست و هفتم آذر ماه، سالروز شهادت حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد مفتح از پیشگامان اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه، به دست گروهک تروریستی فرقان در دانشکده الهیات دانشگاه تهران است.
    امروزه که دشمنان اسلام و انقلاب از هر طریق ممکن تلاش می‌کنند بذر نفاق و تفرقه را در میان امت اسلامی بکارند و از این راه به اهداف پلید خود دست یابند، قطعاً قشر حوزوی و دانشگاهی به مراتب بیشتر از سایر اقشار جامعه می‌توانند در تحقق وحدت و همدلی در کشور و ایجاد اتحاد در امت اسلامی نقش آفرینی داشته باشند.
    بی تردید، یکی از شرایط مهم ایجاد اقتدار علمی و فرهنگی و تقویت و توسعه موتور محرکه آگاهی بخشی در جامعه، همبستگی بیشتر فرهیختگان و نخبگان دانشگاهی و پژوهشگران علوم دینی و اسلامی است. دستارود چنین اقتداری در نظام اسلامی که برخاسته از بطن نهادهای فکری و معرفتی کشور است، اسطوره هایی چون شهیدان محراب و شهیدان هسته ای و هزارانی دیگر خواهند بود که حرکت به سمت ایجاد یک جامعه اسلامی پیشرفته مستقل را در دستور کار داشته اند.
    سازمان بسیج اساتید استان مازندران ضمن گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه متعهد است که با همراهی اساتید معظم بسیجی در راستای تحقق اوامر رهبر معظم انقلاب  و رسیدن به آرمان‌های رفیع اسلام و انقلاب ،  همه توان خود را برای دستیابی به دانشگاه اسلامی و تحقق وحدت عملی بین دو نهاد حوزه و دانشگاه ، به کار بگیرد.
      سازمان بسیج اساتید استان مازندران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.