بیانیه سازمان بسیج اساتید استان مازندران به مناسبت روز دانشجو

استان مازندران
به مناسبت 16 آذر صادر شد:

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان مازندران به مناسبت روز دانشجو

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان مازندران به مناسبت روز دانشجو

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان مازندران بیانیه سازمان بسیج اساتید استان مازندران به مناسبت روز دانشجو صادر شد.

بر اساس این گزارش، در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۶ آذر امسال یادآور شصت و نهمین سالروز اعتراض دانشجویان به بازگشت استبداد و استعمار پس از کودتای آمریکایی ۲۸ مرداد و شهادت مظلومانه سه دانشجوی شهید مترنم به فریادهای حق طلبانه است. این واقعه که نماد بیداری دانشجوی ظلم ستیز است اذان پر طنطنه ای است که تا سالهای متمادی حقیقت زندگی و آگاهی و شهادت و بیداری را به بدنه جامعه تزریق خواهد کرد. به جد معتقدیم که اکثریت جنبش دانشجویی کشور به برکت خون پاک سیمرغ هایی که نگذاشتند آسمان ایران جولانگاه کرکس های لاشخور بیگانه پرست شود، بیدار است و قطعاً اجازه نخواهد داد که عده‌ای اندک با وارونه جلوه دادن پیام اصلی این واقعه ، آن را تبدیل به محفلی برای خوش خدمتی به اربابان امپریالیست خویش نمایند و یا عده ای دیگر که با گرگ فالوده می خورند و با چوپان گریه می کنند ، با نگاهی حزبی و ابزاری ، آن را از عمل به وظیفه اصلی خویش که همانا امید و آگاهی‌بخشی به عموم جامعه است، باز دارند. به یقین رشد پرشتاب و پیشرفت های عظیم ایران عزیز علیرغم همه دشمنی ها و تحریم ها که ناظرین جهانی را به تحسین واداشته و بخش عمده آن در بستر دانشگاه‌ها و تلاش‌های علمی استاد و دانشجو رقم خورده است از نگاه تیزبین جنبش اصیل دانشجویی کشور پنهان نمانده و همین موضوع، انگیزه اصلی این جریان در دفاع صریح و بدون تقیه از اصل نظام اسلامی و عدم همراهی قاطعانه با بانیان ضد وطن انقلاب های کاریکاتوری است که تخصصشان در کشیدن چادر از سر زنان با شعار زن زندگی ، اعتصاب های اجباری برای رسیدن به آزادی، دریدن گلوی مدافع میهن به اسم سربلندی میهن و به آتش کشیدن خانه مردم به اسم رهایی مردم، حیرت انگیز است و صد البته که این بار نیز افزایش پرشمار آمار تردد در محور مقاومت از تهران تا باب المندب و البوکمال و فلسطین و لبنان ، به محور شرارت جهانی تفهیم کرده که تحولاتی عظیم در راه است که هیچ کس را یارای ایستادگی در برابر آن نیست. سازمان بسیج اساتید استان مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز دانشجو از 16 آذر 1332 تا 16 آذر 1401 ، این روز را به همه دانشجویان واساتید عزیز استان تبریک و تهنیت عرض می نماید.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.