همایش علمی مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی و مبارزه با استکبار جهانی

استان مازندران
با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه استان، حجت‌الاسلام رحیمیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و دکتر حلیمی مسئول سازمان بسیج اساتید استان برگزار شد:

همایش علمی مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی و مبارزه با استکبار جهانی

همایش علمی مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی و مبارزه با استکبار جهانی

       به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان مازندران همایش علمی مکتب سردار شهید قاسم سلیمانی و مبارزه با استکبار جهانی با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه استان، حجت‌الاسلام رحیمیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، دکتر حلیمی مسئول سازمان بسیج اساتید استان، دکتر علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران و معاونان ایشان و استادان بسیجی دانشگاه‌های استان مازندران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، دکتر حبیب‌اله حلیمی جلودار مسئول سازمان بسیج اساتید استان مازندران با بیان اين‌که ده درصد از ظرفیت‌های بسیج اساتید در جامعه استانی استفاده نمی‌شود، به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل کرسی‌های آزاداندیشی و جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: ما هنوز مساله تبیین را اجرا نکردیم و از کسانی که تبیین را بلدند استفاده نمی‌کنیم. ما باید از مساجد برای تبیین استفاده کنیم، در مساجد مردم به صورت خودجوش برای محرم و ماه رمضان و ... جمع می‌شوند و نیازی به بخشنامه و غیره ندارند.

     دکتر حلیمی با اشاره به این نکته که یکی از کارهایی که می‌توان در این زمينه انجام داد برگزاری جبهه علمی- فرهنگی است اظهار داشت: ما در شهرستان‌های استان این جبهه را تشکیل دادیم و اعضای آن‌ها هم مشخص شده‌اند. برنامه ما این است که هر ماه یک‌بار بسیجیان آن شهرستان را جمع کنیم و با حضور مردم و مسوولان، مطالبات مطرح شود.

     مسئول بسیج اساتید استان مازندران با اشاره به وقایع اخیر کشور و برخی ناهنجاری‌ها که در سطح دانشگاه صورت گرفت خاطرنشان کرد: پشت صحنه این اتفاقات توطئه است و باید این توطئه را تشخیص دهیم. چرا در کلاس‌های درس در حد ۱۰ یا ۱۵ دقیقه در مورد این مسایل تحلیل نمی‌کنیم؟ باید در دانشگاه به مسایل فرهنگی و اجتماعی رسیدگی شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.