بیانیه سازمان بسیج اساتید استان مازندران در محکومیت تجمعات غیرقانونی و آسیب زدن به اموال عمومی

استان مازندران
در پی وقایع اخیر صادر شد:

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان مازندران در محکومیت تجمعات غیرقانونی و آسیب زدن به اموال عمومی

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان مازندران در محکومیت تجمعات غیرقانونی و آسیب زدن به اموال عمومی

      به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان مازندران بیانیه سازمان بسیج اساتید استان مازندران در تجمعات غیرقانونی و آسیب زدن به اموال عمومی صادر شد.

       بر اساس این گزارش، متن بیانیه به شرح زیر است:

       متاسفانه ساعاتی پس از انتشار خبر درگذشت خانم  مهسا امینی رسانه‌های معاند خارجی و ایادی آن‌ها در داخل کشور با ادعاهای واهی اقدام به اتهام‌زنی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی نمودند و با به راه انداختن جَوی متشنج و هیجانی در جامعه، تجمعاتی غیرقانونی را  که هیچ شباهتی با یک تجمع مسالمت آمیز اعتراضی ندارد، ساماندهی نموده و موجب آسیب زدن به اموال عمومی شدند. این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که رییس جمهور و روسای سایر قوا با دستورات فوری نسبت به پیگیری مساله پیش آمده اقدام نموده‌اند.

       این سازمان ضمن عرض تسلیت به خانواده مهسا امینی و ابراز ناراحتی عمیق از حادثه پیش آمده، از ۳۲ دستگاهی که مطابق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص فرهنگ‌سازی برای عفاف و حجاب ۳۳۰ تکلیف قانونی داشتند مجدانه انتظار دارد به وظایف خود عمل کنند و نیروی انتظامی کشور که در راه تامین امنیت و آرامش شهروندان بالغ بر ۱۳ هزار شهید تقدیم میهن و نظام اسلامی کرده را آماج سستی و کوتاهی‌های خود قرار ندهند.

       سازمان  بسیج اساتید استان مازندران  در خاتمه اعلام می‌دارد که حفظ کیان ایران یکپارچه و  متحد اسلامی و انقلابی که بیش از 40 سال بر خون هزاران شهید استوار و سرافراز مانده، خط قرمزی است که  سردمداران کفر جهانی و اهالی تزویر و نفاق داخلی  در هر پوشش و به هر بهانهای آرزوی شکستن آن را به گور خواهند برد. این سازمان ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر، از مسئولین اطلاعاتی و نظامی و انتظامی مصرانه انتظار دارد که به وظیفه ذاتی خود جهت برقراری نظم و امنیت داخلی کشور و حفاظت جامعه از بِزه‌ها و آسیب‌های اجتماعی  با ابهت و اقتدار عمل کرده و عوامل این اغتشاشات را که چادر از سر زنان محجبه بر می دارند، مساجد را به آتش می کشند و شعار سرنگونی نظام می‌دهند به سزای عمل ننگین خود برسانند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.