بیانیه سازمان بسیج اساتید استان مازندران در واکنش به سفر جو بایدن رییس جمهور امریکا به سرزمین‌های اشغالی

استان مازندران

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان مازندران در واکنش به سفر جو بایدن رییس جمهور امریکا به سرزمین‌های اشغالی

بیانیه سازمان بسیج اساتید استان مازندران در واکنش به سفر جو بایدن رییس جمهور امریکا به سرزمین‌های اشغالی

بسمه تعالی

 

وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ

و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است. ( سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴)

 

 

جو بایدن رییس جمهور آمریکای جنایتکارگویا دوباره قصد کرده که قدرت آتش انتفاضه ملت فلسطین را که این بار به برکت خون های پاک شهدای جبهه مقاومت و مخصوصا سردار رزمندگان بدون مرز، سلیمانی بزرگ با چاشنی تسلیح کرانه باختری بر افروخته شده بیازماید و در اقدامی از سر ضعف و استیصال به فلسطین اشغالی سفر کرده است تا حمایت مطلق واشنگتن را از رژیم اشغالگر قدس در چشم وجدانهای بیدار جهان به نمایش بگذارد.  

 جنایات تل‌آویو اعم از کودک کشی، قتل عام، آواره کردن، نژادپرستی، شهرک‌سازی و صهیونیست‌سازی علیه سرزمین و ملت فلسطین و مقدسات اسلامی و مسیحی و یهودی آشکارتر از آن است که بایدن و همپیمانانش بخواهند با نمایش های بی مایه سیاسی بر آن سرپوش بگذارند.

 

سازمان بسیج اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان مازندران در راستای حمایت همه جانبه از جبهه مقاومت به دولتمردان آمریکایی هشدار می دهد که بازی با آتش را کنار بگذارد و از اهانت به حقوق ثابت و قطعی مردم مظلوم فلسطین و نادیده گرفتن آن دست بردارد و جانبداری از رژیم وحشی صهیونیستی را متوقف کند که دوران جهان تک قطبی و صدور اعلامیه های بالفور به سرآمده و اکنون بازیگران قدرتمند دیگری در عرصه جهانی حضور مقتدرانه دارند که اراده خود را به آسانی بر مستکبرین عالم تحمیل می کنند. 

 این سازمان همچنین به تشکیلات خودگردان فلسطین هشدار می دهد که سفر بایدن با هدف افزایش چند دستگی در منطقه و ایجاد صف بندی‌های جدیدی برای حمایت از پروژه ها و سیاست‌های توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی انجام شده و به دنبال هدف قرار دادن جریان سرزنده مقاومت است، لذا به مواضع آمریکا در لفاظی و دروغ حمایت و پشتیبانی از حقوق مردم فلسطین امیدوار نباشد و بر روی آن سرمایه‌گذاری نکند و با صدای رسا اعلام می دارد که سازش سرابی فریبنده است و با مستکبرین به زبانی جز زبان زور نمی توان صحبت کرد و مقاومت تنها راهکار ملت مظلوم فلسطین در احقاق حقوق از دست رفته است . 

البته گویا بایدن قصد دارد به عربستان هم سفر کند تا از گاو شیرده سعودی برای فرزند نامشروعش دلار بدوشد ولی این قبیل نمایش های برای کشوری که گلویش زیر تیغ مقاومت گیر کرده هیچ نتیجه ای نخواهد داشت مخصوصاً زمانی که ضعیف تر از آن باشد که بتواند خود را سرپا نگه دارد تا این که از همپیمانانش هم حمایت کند.  

سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان مازندران

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.