جلسه‌ی شورای مرکزی بسیج اساتید استان با حجت‌الاسلام روحانی امام‌جمعه‌ی شهرستان بابل

استان مازندران
در دفتر امام‎جمعه‌ی شهرستان بابل با حضور دکتر حلیمی جلودار مسوول سازمان بسیج اساتید استان مازندران و اعضای شورای این سازمان برگزار شد:

جلسه‌ی شورای مرکزی بسیج اساتید استان با حجت‌الاسلام روحانی امام‌جمعه‌ی شهرستان بابل

جلسه‌ی شورای مرکزی بسیج اساتید استان با حجت‌الاسلام روحانی امام‌جمعه‌ی شهرستان بابل

       به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان مازندران، نشست اعضای شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید استان با با حجت‌الاسلام روحانی امام‌جمعه‌ی شهرستان بابل برگزار شد.

 

       بر اساس این گزارش، دکتر حلیمی جلودار مسوول سازمان بسیج اساتید استان در این نشست با تاکید بر رسالت مطالبه‌گری و عدم وجود نگاه سهم خواهانه در بسیج اساتید استان و با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی عظیم استادان بسیجی استان افزودند: مبنای بسیج بر ایجاد هم‌افزایی، هم‌دلی، هم‌فکری و همراهی است و بسیج اساتید این آمادگی را دارد تا با همه‌ی توان و بدون‌هیچ چشم‌داشتی در همه‌ی زمینه‌ها علی‌الخصوص فرهنگی و اجتماعی با نگاه حل‌المسایلی ورود کرده و با ارایه‌ی طرح و پروژه‌هایی کمک‌کار ارکان مختلف نظام اسلامی در سطح استان و شهرستان‌ها باشد.

 

در ادامه‌ی این جلسه اعضای شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید استان نیز درخصوص نحوه‌ی تعیین روسای دانشگاه‌ها و معضل‌های اجتماعی بحث و تبادل نظر کردند.

 

       در پایان این نشست، حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به ظرفیت موجود استادان بسیجی دانشگاه‌های استان و مشکلات و مسایل مطرح بر سر راه کار بسیجی در دانشگاه‌ها به بیان انتظارات ویژه‌ای که به تبع این توانمندی‌ها از بسیج اساتید دانشگاه‌ها وجود دارد پرداختند و تصریح داشتند: با وجود همه‌ی سختی‌ها نباید کار انقلاب در دانشگاه‌ها تعطیل شود و بسیج باید در همه رزمینه‌ها حضور پررنگ و فعال داشته باشد و نسبت به همه چیز مرجع نظر باشد.

امام جمعه‌ی بابل با عنوان این‌که اثرگذارترین نهادها در جمهوری اسلامی دانشگاه‌ها هستند افزودند: باید جایگاه بسیج اساتید در دانشگاه‌ها طنینانداز شود و همه مسایل قبل از ایجاد اشکال با تاثیر این طنین در دانشگاه و جامعه حل شود.

ایشان در بخش پایانی سخنان خود با بیان این‌که مطالبه‌گری زبان، توان، قلم و قدرت میخواهد اظهار امیدواری کردند در دوره‌ی جدید و با حضور دکترحلیمی در راس سازمان بسیج اساتید استان شاهد احیای جایگاه بسیج اساتید در دانشگاه‌ها و با تعامل فعال استادان بسیجی با ارکان استانی و شهرستانی نظام شاهد رفع مشکلات و معضلات در استان باشیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.