جلسه‌ی شورای مرکزی بسیج اساتید استان با حجت‌الاسلام شریف‌تبار مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران

استان مازندران
در دفتر مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران با حضور دکتر حلیمی جلودار مسوول سازمان بسیج اساتید استان مازندران و اعضای شورای این سازمان برگزار شد:

جلسه‌ی شورای مرکزی بسیج اساتید استان با حجت‌الاسلام شریف‌تبار مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران

جلسه‌ی شورای مرکزی بسیج اساتید استان با حجت‌الاسلام شریف‌تبار مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران

       به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات اجتماعی نهضت استادی بسیج استان مازندران، نشست اعضای شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید استان با حجت‌الاسلام شریف‌تبار مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مازندران برگزار شد.

 

       بر اساس این گزارش، دکتر حلیمی جلودار مسوول سازمان بسیج اساتید استان در این نشست با تاکید بر رسالت مطالبه‌گری و عدم وجود نگاه سهم خواهانه در بسیج اساتید استان و با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی عظیم بسیج اساتید بیان کردند: مجموعه‌ی بسیج اساتید استان مازندران آماده‌ی هرگونه همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی در موضوعات مختلف برای آگاه سازی و جهاد تبیین در سطح استان است.

 

در ادامه‌ی این جلسه اعضای شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید استان نیز درخصوص کاستی‌ها در فضای‌مجازی، معضل‌های اجتماعی، مقابله با تهاجم فرهنگی و نقش استادان بسیجی در جهاد تبیین بحث و تبادل نظر کردند.

 

       در انتهای این نشست، حجت‌الاسلام شریف‌تبار با بیان این‌که یک مدل نظام جامع هماهنگ باعزم ملی نیاز فعلی جامعه برای ایستادگی در مقابل تهدیدهاست، تاکید کردند، زاویه نگاه ما باید با نگاه امام جامعه یکی و می‌بایست قرائت ما از موضوعات؛ همان قرائت  امام جامعه باشد و با این نگاه می‌توان سرمایه اجتماعی که یکی از مولفه های اقتدار است را حفظ و افزایش داد.

ایشان در انتهای صحبت های خود اولویت نخست را فضای مجازی بیان کرده و اظهار امیدواری کردند در دوره‌ی جدید و با حضور دکترحلیمی در راس سازمان بسیج اساتید استان بتوانیم با تعامل بیشتر با استادان بسیجی زبان گویای همه‌ی اقشار جامعه باشیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.